1
|
პროექტის სახელწოდება
|
ცოცხლობენ ტრადიციები?
|
2
|
პროექტის მთავარი იდეა (თემა)
1-2 წინადადებით
|
ძველი ტრადიციები თანამედროვე
სამყაროში
|
3
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლემ ამ პროექტით უნდა
შეაჯამოს ნასწავლი თემა, ჩამოუყალიბდეს ჯგუფური მუშაობის, ტექნიკური, კრეატიული,
დროის მენეჯმენტის, ლიდერობის, კომუნიკაციის უნარები, ასევე მასალის დამოუკიდებლად/ჯგუფურად
მოძიების, დახარისხების, გაფილტვრისა და გამოყენების უნარები, ამასთან პროექტის ბოლოს
უნდა წარადგინოს პრეზენტაცია და უნდა განივითაროს საკუთარი/ერთობლივი პროდუქტის წარდგენის
უნარი, ლოგიკური მსჯელობის, არგუმენტაციის, აუდიტორიასთან კონტაქტისა და შეკითხვებზე
პასუხის/დებატების უნარები
|
4
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლემ სიღრმისეულად დაამუშავოს
თემა, შეაჯამოს და წარმოადგინოს პროდუქტი
|
5
|
მონაწილეთა ასაკი
|
10 წლის
|
6
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
7 დღე
|
7
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლე ამ პროექტით შეაჯამებს
ნასწავლ თემას, ჩამოუყალიბდება ჯგუფური მუშაობის, ლიდერობის, კომუნიკაციის უნარები,
ასევე მასალის დამოუკიდებლად/ჯგუფურად მოძიება, დახარისხება, გაფილტვრა და გამოყენება,
ამასთან პროექტის ბოლოს პრეზენტაციის წარდგენისას განივითარებს საკუთარი/ერთობლივი
პროდუქტის წარდგენის უნარს, ლოგიკური მსჯელობის, არგუმენტაციის, აუდიტორიასთან კონტაქტისა
და შეკითხვებზე პასუხის/დებატების უნარებს
|
8
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, სახატავი ფურცლები, ფანქრები/ფლომასტერები, ფოტოაპარატი (ტელეფონი) სურათების გადასაღებად, კომპიუტერი, ონტერნეტი, MS Powerpoint
|
9
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი
აქტივობები)
|
ოთხშაბათი - გვ.74-75
მოცემული სურათები დაათვალიერე და სცადე წერილობით აღწერო ვინ/რა არის სურათზე
გამოსახული, რას ხედავ, რა გაიგე.
დავალება შეფასდება განმავითარებელი
შეფასებით.
|
ხუთშაბათი - გვ.74-75 მოცემული
ტექსტები წაიკითხე და სურათები დაუკავშირე ტექსტებს. სცადე ზეპირად აღწერო კავშირები
ტექსტებსა და სურათებს შორის.
დავალება შეფასდება განმავითარებელი
შეფასებით.
|
პარასკევი - გვ.74-75 მოცემული
ტექსტები/სურათები გააცალკევე, დააჯგუფე მსგავსებებისა და განსხვავებების მიხედვით
და წერილობით ახსენი ლოგიკური კავშირები.
დავალება შეფასდება განმავითარებელი
შეფასებით.
|
შაბათი - დახატე ინკები, სამის
ხალხი, ტიბეტელები ან ბედუინები.
დავალება შეფასდება განმავითარებელი
შეფასებით.
|
კვირა - დახატე სვანები, კახელები
ან იმერლები, ან შენ რომელიც გსურს და გააკეთე შედარება შენს მიერ დახატულ ინკებთან,
სამის ხალხთან, ტიბეტელებთან ან ბედუინებთან წერილობით.
დავალება შეფასდება განმავითარებელი
შეფასებით.
|
ორშაბათი - სურათებსა და ინფორმაციაზე
დაყრდნობით იმსჯელე რა ცვლილება განიცადა უძველესმა ტრადიციებმა დღევანდელ სამყაროში
და რატომ.
|
სამშაბათი - შეაგროვე და დაახარისხე
შენი სურათები, ნაწერები თუ არჩევითი დავალებები და გააცანი კლასს შენი ნამუშევარი
პრეზენტაციის სახით.
დავალება ფასდება განმსაზღვრელი შეფასებით.
|
შეფასების რუბრიკა (გვ.126 - სატრენინგო მასალა)
შედეგები/
კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების, მაგრამ
ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ არის მიწოდებული და შეესაბამება შინაარსს
|
ეფექტურია, არატრაფარეტული, იპყრობს აუდიტორიის
ყურადღებას
|
|
თემის
ძირითადი ნაწილის წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია, საუბრობს დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივაა გასაგები, მოითხოვს დამატებით
განმარტებებს
|
გასაგებია, მაგრამ არის ხარვეზები, ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია, დამაჯერებელია
|
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია, არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგიერთ ადგილს აკლია ლოგიკურობა, ზოგჯერ არათანმიმდევრულია
|
ძირითადად ლოგიკური და თანმიმდევრულია, მაგრამ
მკაფიოდ არ გამოყოფს ნაწილებს
|
ლოგიკურია და კარგად ჩამოყალიბებული
|
|
არგუმენტაცია
|
არა აქვს არგუმენტები
|
არგუმენტები მცირეა და არადამაჯერებელი
|
არგუმენტები აქვს, მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით
გამყარება
|
არგუმენტი ბევრია და დამაჯერებელი, გამყარებულია
ფაქტობრივი მასალით
|
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები არალოგიკური და გაუმართავია
|
ლოგიკურია, მაგრამ ყველა საკითხის რეზიუმირება
არ ხდება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს, საუბრობს გაურკვევლად
|
პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას,
მაგრამ არ იცის, რა ხერხებით
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას, ადეკვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე,
ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არავერბალურ ხერხებს
|
|
პასუხები
აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხები არ არის სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს სცემს ყველა შეკითხვას
|
|
|
არჩევითი დავალებები:
|
შეადგინე კროსვორდი მსოფლიო ხალხებზე
|
|
|
|
დაამუშავე პროექტი ,,ტრადიციები და თანამედროვე სამყაროს გამოწვევები“
|
|
|
|
დაწერე ესე ,,ტრადიციები, რომელთაც დროს გაუძლეს“
|
|
|
|
შექმენი მარშრუტი ,,მოგზაურობა მსოფლიოს უძველესი ხალხების სანახავად“
|
|
|
|
|
|
10
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ისტ,/ხელოვნება/ Iუცხ.დაწყ.(II).12. მოსწავლემ უნდა შეძლოს თანატოლებთან
და მასწავლებელთან ერთად სხვადასხვა ტიპის
პროექტის დაგეგმვა და განხორციელება.
|
11
|
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
|
თინათინ ბედოშვილი
|
12
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
|
13
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
|
No comments:
Post a Comment